štvrtok 18. októbra 2007

Bez práce nie sú koláče


Tak, tak, aj do práce treba chodiť. Ešteže to mám len 10 pešo z bytu. V práci začínam o 9 tej, aj ked na čas zatiaľ chodím len ja. Sama som zvedavá dokedy mi to vydrží. Mojou hlavnou pracovnou náplňou je tvorba mesačných finančných indikátorov, práca s databázami, konečne využívam svoje poznatky z Accessu. No a popri tom, ešte vyhľadávam informácie o spoločnostiach spravujúcich metro v iných krajinách. Kolektív v Metre do Porto je tvorený prevažne mladými ľuďmi, z väčšej časti mužmi. Vďaka Ti Bože za to. Skoro každý druhý muž v metre sa volá Pedro a nielen v metre, v celom Porte. Na moju prácu ponad moje rameno dohliada Pedro č. 1 a Teresa. No a nad mojím celkovým blahom od prvého dňa rozostreli ochranné krídla Sofia a Manuela. Hlavným šéfom je Nuno, ktorý sa neustále usmieva, hlavne nech mu to vydrží.

Žiadne komentáre: